Alla inlägg under september 2014

Av Sara Carlsson - 24 september 2014 20:55

Idag blev Adam 24 år! Jag tycker alltid att det är lite mysigt att fira med familjen ( i detta fall jag Adam och Björnen) den dagen man fyller, sen så ska vi bjuda de andra på middag nån annan dag, i helgen jobbar jag från 7-19 på lördag och 7:30-18:15 på söndagen så då blir det nog lite tufft med besök också :)

Ska bli kul att träffa arbetskamraterna igen!

Födelsedagsbarnet! Mamma skickade upp lite godis och skrev sen att björnen inte fick äta upp alla kolor :) allt så allt så tror jag att han blev nöjd, av mig fick han en pulsklocka och av björnen fick han toffe fee (också kolor). Sen så överraskade jag honom med smörgåstårta till kvällsmat :)

Av Sara Carlsson - 18 september 2014 20:18

Hej mormor!


Hörde att du hade fått en bild utav mamma på en av mina hästar :) Tänkte att jag kan lägga upp alla bilder på det jag hittills har gjort så att du också kan få se. Annars har jag ju "Faluhästen" på facebook men antar att ni inte har det :) Saknar dig så himla mycket! Kramar


                         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards