Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Dagens!

Av Sara Carlsson - 29 januari 2014 16:15

När jag kom hem alldeles nyss hade jag en sockerdipp utan dess like. Tog på krafterna att simma och sen så satte jag och Carro oss i bastun en stund och då blev jag till mos! Fick äta en knäckemacka med basilikaost och nu råkade en pralin åka ner med... allt för att stå på benen menar jag :)


Här under ser ni dagens bild ifrån dagens pass, det hölls utav Stefhan som står längst bak och han var en riktigt duktig ledare. Han kunde nämligen det där med crawl, och nu kan jag grundtekniken. Huvudet ska bara samanställa all information, vissa gånger missade jag att andas och det gick inte lika bra då... kom inte så långt liksom. Jaja, efter 3 rejäla kallsupar och fina märken efter badmössa samt glasögon så känner jag mig väldigt nöjd!


Imorgon är det min tur och jag sitter för tillfället och knåpar ihop lite musik till mitt step-pass! Det blir musik med ett riktigt drag i. Tusen tack till Friskis & Svettis i Falun som gärna lånade ut sina lokaler till mig och mina kompanjoner!


Återkommer med en fräsig bild ifrån stepsalen, här skall dansas!


 


 
 
Ingen bild

nettanspättan

29 januari 2014 19:16

Snygg baddräkt!!

Sara Carlsson

30 januari 2014 19:53

Tack mamma! Visst är den, jag kände mig jättefräsig! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Carlsson - 24 september 2014 20:55

Idag blev Adam 24 år! Jag tycker alltid att det är lite mysigt att fira med familjen ( i detta fall jag Adam och Björnen) den dagen man fyller, sen så ska vi bjuda de andra på middag nån annan dag, i helgen jobbar jag från 7-19 på lördag och 7:30-18:...

Av Sara Carlsson - 18 september 2014 20:18

Hej mormor!   Hörde att du hade fått en bild utav mamma på en av mina hästar :) Tänkte att jag kan lägga upp alla bilder på det jag hittills har gjort så att du också kan få se. Annars har jag ju "Faluhästen" på facebook men antar att ni inte har...

Av Sara Carlsson - 3 augusti 2014 07:29

Idag är det sjunde dagen i sträck som jag beger mig till jobbet! Snart väntar lite ledighet, ska bli underbart skönt :) Denna veckan har jag också haft så många härliga besökare! Det blev den bästa veckan på väldigt länge, kände mig så älskad :) H...

Av Sara Carlsson - 30 juli 2014 20:07

Här mormor har du lite bilder ifrån när gänget var här :) ...

Av Sara Carlsson - 22 juli 2014 18:26

Idag har jag kokat jordgubbskräm och sylt. Sylten får följa med pannkakorna till jobbet imorgon, och krämen har nu avnjutits till ljudet av glada sommarfåglar. Vi plockade ju så mycket jordgubbar så att vi knappt får in något annat i fryset. Det gick...

Ovido - Quiz & Flashcards